Drie, drie, DRIE! (Maanden) - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Pauline - WaarBenJij.nu Drie, drie, DRIE! (Maanden) - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Pauline - WaarBenJij.nu

Drie, drie, DRIE! (Maanden)

Blijf op de hoogte en volg Pauline

11 November 2014 | Verenigde Staten, Buffalo

Vandaag is het hier Veterans Day, wat betekent dat ik lekker een dag vrij ben en ahum huiswerk aan het doen ben..

Over precies twee dagen en een maand vlieg ik terug naar het land wat ik stiekem toch wel een beetje mis, Nederland! De tijd hier in Buffalo vliegt ontzettend snel voorbij, ik heb ongeveer officieel nog 10 dagen les, en dan nog een toetsweek. Op dit moment heb ik nog aardig wat werk te doen, leren voor een aantal toetsen, een verslag schrijven, sollicitatiebrieven de deur uit voor mijn stage in Februari en heel vervelend mijn weekend New York voorbereiden!

Ongeveer twee weken terug hebben we hier Halloween gevierd, dit was echt super vet, drie dagen verkleed en feesten in de kroeg of de huisfeestjes af! Mijn outfit, Queen of Hearts was gelukkig orgineel, niemand anders gespot haha! Afgelopen weekend ben ik met een groep naar een Rave feest geweest, normaal niet iets waar je mij zult vinden maar het was echt heel vet, de volgende dag zere voetjes..

Vrijdag vlieg ik met Anita (Australie) Beth(Engeland) en Kiara (Peurto Rico) naar New York city! we hebben een hotel op jawel, TIMES SQUARE!! en gaan daar lekker een paar dagen de toerist uithangen en natuurlijk stappen/shoppen! (en als ik terug kom, ben ik wellicht wel tante :D!!)

De week daarop heb ik nog een gewone lesweek en die week daarna is het alweer Thanksgiving! Met Thanksgiving sluit het campus zo goed als helemaal dus betekent dit dat ik mijn kamer op campus voor een paar dagen moet verlaten. Waarschijnlijk ga ik met Kiara naar Toronto omdat de rest van Amerika bizar duur is rond deze tijd.

Het weer in Buffalo klopt voor geen meter, de ene dag kan het hier guur en koud zijn terwijl het vandaag wel 18 graden was! vorige week sneeuwde het hier nog en vandaag loopt iedereen hier weer op slippers. Zoals het er nu naar uitziet verwachten ze de rest van de week ook weer sneeuw, ik ben benieuwd!

Op dit moment plaats ik niet heel erg veel foto's hier op waarbenjij.nu, mijn foto's zal je vooral terug vinden op Facebook, wellicht dat ik ze er later als nog wel op zet!



  • 11 November 2014 - 23:45

    Marion:

    weer een leuk verslag. Wij zijn hier ook aan het aftellen ( althans ik). Veel plezier in NY
    Liefs

  • 12 November 2014 - 07:45

    Margriet:

    Hoi Pauline,
    Wat heb je het goed daar. Leuk om je verslag te lezen. Wat een heerlijk vooruitzicht om naar new york te gaan. Alles in kerstsfeer. Super leuk. Geniet ervan!

  • 12 November 2014 - 12:14

    Linda:

    Hoi Pauline, goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Wij zijn ook aan het aftellen hoor, niet omdat je thuiskomt maar omdat je tante word

  • 13 November 2014 - 14:31

    Danielle:

    Hiiiiii!

    Zo, het duurde even, maar ook ik heb in mijn drukke schema een momentje gevonden om een berichtje naar je te schrijven. Het leven van een zwangere vrouw is behoorlijk druk kan ik je vertellen.. ;-) Vooral met zo'n tante met van die lastige Apple vragen, haha je zal er maar druk mee zijn! (uiteraard heb ik alles weer netjes opgelost.. ;-))

    Ik vind het leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je weer allemaal leuke dingen op de planning hebt staan. Een weekendje NY; ik had het ook wel geweten! SUPER VET! Lekker met je vriendinnen winkelen, uitgaan en de toerist uithangen. Ik wacht uiteraard wel een mega cadeau uit NY! En misschien (men ik hoop het zo) word je wel tante terwijl je in NY zit! Dat betekend dat ik niet meer zo lang hoef te wachten tot het kleine meisje er is en dat jij dan eindelijk je nieuwe rol toebedeeld krijgt!

    Je moet wel meer foto's plaatsen hoor!! We zijn allemaal erg visueel ingesteld en hebben graag beeld bij je verhalen. Terwijl ik dit typ stuur je me een Whatsappje dat het bij je sneeuwt, en ook daaaaar willen we foto's van. Het is hier namelijk bizar warm voor deze tijd van het jaar. Neem je anders wat sneeuw voor me mee? :)

    Lieve schat, heeeel veel plezier in NY en maak veel foto's!! Ben echt benieuwd of het net zo leuk is als de vorige keer. (Kan haast niet, want wij zijn er niet, maar vooruit..;-))

    Hele dikke kus en houd je telefoon binnen oor- en handbereik!!

    Banana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Buffalo

Pauline

Student Human Resource Management te Hoge school van Amsterdam. Studeert van 19 augustus 2014 tot 13 december 2014 in Buffalo, op de Buffalo State University van New York.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 964
Totaal aantal bezoekers 3012

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 13 December 2014

Op naar Buffalo!

Landen bezocht: