Paar dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Pauline - WaarBenJij.nu Paar dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Pauline - WaarBenJij.nu

Paar dagen voor vertrek!

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Buffalo

Over een paar dagen is het zover, op dinsdag 19 augustus stap ik op het vliegtuig richting Buffalo! In Buffalo (gelegen vlak bij de Niagara Falls, de staat New York) zal ik mijn minor gaan volgen. In Amerika ga ik een aantal vakken volgen die aansluiten bij mijn opleiding in Nederland; Human Resource Management. Op dit moment zal ik de vakken Psychologie, Arbeidsrecht en Leiderschap gaan volgen, en hopelijk mijn 30 studiepunten binnenhalen voor mijn derde studiejaar. (de vakken kunnen nog wijzigen daar Amerikaanse studenten voorrang hebben op de vakken.)

Eigenlijk was ik niet echt van plan om een “waarbenjij.nu” bij te houden. Maar omdat ik er op werd gewezen dat het een makkelijke manier is van communiceren en zo iedereen gemakkelijk kan informeren en vertellen over mijn reis/verblijf vind ik het toch wel een goed idee.

Samen met twee mede HvA studenten vlieg ik dus richting de VS. Ik zal verblijven op een campus. En slapen in een “dorm”. Ik heb mij ingeschreven voor het internationale gedeelte, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit waar ik terecht kom! Ik ben benieuwd wat Amerika mij zal gaan brengen en zal ook proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden!

Omdat ik me kan voorstellen dat sommige van jullie benieuwd zijn waar ik zal verblijven en hoe het campus er uitziet zal ik twee linkjes plaatsen over hoe de campus eruit ziet en de website van de school.


http://suny.buffalostate.edu

https://www.youtube.com/watch?v=5NXps8_PxWg
(heerlijk Amerikaans!)


  • 13 Augustus 2014 - 13:42

    Danielle:

    Lieve zus!

    Ik ben al aan het aftellen tot je terugkomst hoor..! Ik vind het echt mega stoer van je dat je dit gaat doen! En ben ontzettend benieuwd naar alles wat je mee gaat maken daar!! Ik kijk nu al uit naar je verslagen en foto's. En we zullen maar vaak moeten Skypen..!

    Lieve zus, ik hou van je!

    Dikke kus, Daanie

  • 13 Augustus 2014 - 14:02

    Linda:

    Heej Pau,
    Super spannend, we gaan je wel missen maar het is natuurlijk ook een hele ervaring.
    Heel veel succes en ik ga je 'reisverslagen' volgen! Xxx

  • 13 Augustus 2014 - 16:04

    Linda:

    hoi,
    Ik vind het leuk dat je toch een verslag bij gaat houden, dat is voor ons ook de makkelijkste manier om op de hoogte te blijven van je avonturen in de States. XXX

  • 13 Augustus 2014 - 16:28

    Marion:

    Lieve Pauline

    Eerst gaan we nog even genieten in de Veluwse bron en de volgende dag lekker bbqen bij opa en oma.
    Ik zal je missen en Aonghus ook.
    We blijven je volgen.

    Liefs mama

  • 13 Augustus 2014 - 20:42

    Matthijs:

    Lieve Pauliene,

    Heel veel succes maar vooral ook plezier in de States. Ik weet zeker dat het een geweldige ervaring zal worden. Helaas moet je een belangrijke gebeurtenis missen maar ik besef me dat ik straks degene ben die zoveel mogelijk de live verbinding tot stand zal brengen bij de geboorte van je nichtje. Die taak neem ik graag op me dus zorg dus dat je skype geinstalleerd hebt. Heel veel plezier in ieder geval.

    xxx Matthijs

  • 15 Augustus 2014 - 15:19

    Sissi :

    Pauline, ik/we gaan je volgen. Maak er super tijd van om nooit te vergeten.

  • 15 Augustus 2014 - 17:03

    Vera:

    Hoi Pauline,
    Zeker stoer dat je deze mooie en leerzame stap neemt. Daar krijg je zeker geen spijt van! Ik ben ook 1 van je volgers hoor! Succes! Groet Vera Bruyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Buffalo

Pauline

Student Human Resource Management te Hoge school van Amsterdam. Studeert van 19 augustus 2014 tot 13 december 2014 in Buffalo, op de Buffalo State University van New York.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 3003

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 13 December 2014

Op naar Buffalo!

Landen bezocht: